Avbryt

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 26 sep 2015 Sven

Har inte sett Lunden så dåliga som i år. Var är spelet?

• 22 sep 2015 DIV 3.

IFK Tidaholm 28
    Lerums IS 26
    Lunden Överås BK 25
    ----------------------------------------------------
    Holmalunds IF Alingsås 24
    ----------------------------------------------------
    Skara FC 16
    Vara SK 16
    Hestrafors IF 16

• 13 sep 2015 DIV 3.

Lerums IS 26
    IFK Tidaholm 25
    Lunden Överås BK 22
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    Holmalunds IF 21
    Skara FC 16
    Vara SK 15
    Hestrafors IF 13

• 31 aug 2015 Senioren

Vem är Harry?

• 27 aug 2015 Alingsås Tidning

VIK föll tungt mot Lunden
    Publicerad: 25 augusti, 2015 kl 20:49
    Fotboll
    Vårgårda IK tappade viktiga poäng i treans toppstrid när man föll borta mot Lunden med 4-1.
    VIK svarade för en mindre bra första halvlek, och låg också under med 2-0 i paus. I början av andra fick man en smakstart tack vare lagets speciella målskytt David Lager, och vid ställningen 2-1 var man ordentligt på gång. Men när hemmalaget satte dit 3-1 och 4-1 inom loppet av tio minuter var matchen körd för gästernas del.

• 25 aug 2015 Harry

Är det något fel att ta information från Vårgårdas hemsida och lägga ut i Lundens gästbok ????
    En Vårgårda spelare pratade om matchen mot Lunden, skojade lite om konstgräset på Överåsvallen med mera och tippade 4-0 till Vårgårda.
    Kanske var detta lite tändvätska för Lunden, det blev vinst med 4-1 för Lunden, bra gjort.
    Nu var det andra gången som jag blev borttagen från gästboken så jag tackar för mej.

Rapportera

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 21 aug 2015 Harry

Cupmatch mot Helsingborg, stort och något att ta med sig oavsett om man spelade eller satt på bänken.
    Ni gjorde vad man kan begära mot HIF som kom med ett starkt lag.

• 20 aug 2015 Harry

Nu sätter jag 100:- på Lunden att man slår Helsingborg, ger 1000 gånger pengarna (lätta stålar ha ha).
    Somaliska från Div. 4 pressade Elfsborg som bara vann med 1-0, bra gjort.
    Ha med er detta när matchen startar inget är omöjligt men det blir grymt tufft att vinna denna matchen.
    HIF kommer säkert att försöka punktera denna matchen så fort som möjligt så de får ett övertag.
    Lycka till i kväll Lunden ÖBK.

• 19 aug 2015 Harry

Inför Lunden ÖBK - HIF
    Svenska cupen, omgång 2, 2015-08-20 kl. 19:00, Överåsvallen.

Imorgon kliver HIF och de allsvenska klubbarna in i en ny upplaga av svenska cupen. Som de senaste åren handlar det om att ta sig in i gruppspelet som spelas under mars månad nästa år. För att komma dit måste HIF besegra division 3-laget Lunden Överås BK på bortaplan.

– Det är en match vi ska vinna. Men det är inte så enkelt med fotboll. Det handlar om vilken inställning vi har imorgon. Hanterar vi matchen på rätt sätt så ska vi bara vinna. Men smyger det sig in en säkerhet på att det redan är klart så kommer det att bli en jobbig kväll. Det är viktigt att vi är på tårna från början och ser till att punktera matchen så fort som möjligt, säger HIF:s manager Henrik Larsson.

HIF är inne i slutspurten av Allsvenskan och får möjlighet att rotera på en del spelare imorgon.

* Se forsättning, i Gästboken nedan......