Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 9 okt 2023 Johannes Elias

Hej jag är ni flytta i göteborg kan morris åka med någon till bäcekbol tak

• 23 mar 2023 Palle Zetterstrand

Great, thanks!

• 23 mar 2023 Christine Lieske

Hej Palle,
    Lothar, Otis Dad, can do it.

• 23 mar 2023 Palle Zetterstrand

Är det någon som har möjlighet att vara med på matchen nu på söndag 26/3 istf mig? Schemat tar slut nu så det går tyvärr inte att byta mot annan helg ännu.

• 17 mar 2023 Michele

Tack för ditt meddelande och stöd Peter. Jag är på resande fot, så skriver detta i all korthet. Ingen har slutat, men vi kommer att ha ett samtal på måndag om vilka åtgärder som krävs med anledning av de incidenter som varit. Vi återkommer efter det. Detta är inte en konsekvens av någon enskild händelse på träningen i onsdags, utan snarare en problematik som har pågått länge och som eskalerat på sistone.
    Michele

• 17 mar 2023 Peter Strandberg

Hej alla.
    Jag fick nu reda från min son Gibbe att det ryktas om att lagets tränare har slutat.
    Jag har ingen aning om sanningshalten i detta och hoppas verkligen inte detta stämmer. Johan och Michele har gjort och gör ett otroligt jobb med våra killar. Jag har förstått att det var väldigt allvarligt det som hände i onsdags på träningen och som direkt konsekvens inställda träningar och matcher nu i helgen.
    Tycker vi skall ha ett möte med alla spelare och tränare omgående och prata igenom allt. Förslagsvis på onsdag i samband eller istället för träningen.
    Jag är villig att stötta upp på träningar och annat även om man inte är uppsatt på en lista. Tror vi är fler som kan detta.
    Allt gott
    Peter

• 13 mar 2023 Jennie Camp

Jag stöttar upp River på onsdag. Låt mig veta om jag behövs till något annat.
    / Jennie

• 13 mar 2023 Terje Österhaug

jag är der varje gång så bara ropa til

• 12 mar 2023 Jennifer Roberts

Jag kommer på träningen på onsdag istället för Stefan(Eriks pappa), mvh Jennifer

• 12 mar 2023 Michele Fara

Hej,
    Nästa vecka är jag bortrest i jobbet, vilket innebär att vi bara är en ledare på plats. Det vore därför bra om så många föräldrar som möjligt (d.v.s. utöver det rullande schemat) kan vara med och stötta under träningarna och matcherna nästa vecka.
    M v h
    Michele